mandag 14. oktober 2013

Første uke i praksis


Onsdag, torsdag og fredag forrige uke var jeg ute i arbeidspraksis. Jeg fikk lov til å være i "Blomsterkroken" på Tofte, og dette er hva jeg har laget på disse dagene. Jeg jobbet også endel med sammenplanting av blomster i kurver og jeg tvinnet en hjerteranke på en hjertebøyle.
Ellers har jeg lært mye mer om planter i jord, jeg prøver så godt jeg kan å lære meg plantestell og hvilke blomster som trenger hva. Jeg har stått endel i kassa, ekspedert noen kunder, vannet blomster, vasket vaser og ryddet en masse i butikken. Jobbet mye med utstilling og fasade i butikken, da butikken har vert litt kaotisk og overfylt.

Jeg har hatt det veldig gøy og trives veldig godt i praksis, føler jeg lærer mye og samtidig er det koselig å se litt forskjellige ansikter. Jeg syntes også det er bra at Linda har matter på gulvet der du står å lager ting, for å beskytte ryggen litt. Hun er også veldig nøye på at blomstene ikke skal ha kommet for langt når hun selger de(spesielt snittblomster) og det er et veldig høyt fokus på kvalitet på blomstene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar